Házirend

Jelen házirend betartása kötelező minden rendelőnkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható a budapesti váróhelyiségben és honlapunkon alább egyaránt.


  1. Az időpont lefoglalásával és a szolgáltatások igénybevételével minden vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait, továbbá a GDPR rendelkezéseit.

  2. Egy időpontban csak egy pácienst tudunk ellátni. Amennyiben több  páciens ellátása szükséges, nekik külön időpontot kell kérniük. Időpontot emailben nem tudunk adni.

  3. A kezelő helyiségbe babakocsit, rollert, görkorcsolyát, kerékpárt helyhiány és higiéniai okok miat nem tudunk beengedni (kivétel a kerekesszék és járókeret). Kerékpárt és rollert az utcán legyenek szívesek hagyni.

  4. A kezelő helyiségben a vizsgálandó  páciens mellett 1 kísérő  tartózkodhat. Az asszisztens kiküldésére nincs lehetőség.

  5. Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és egyéb zavaró tevékenységtől (ajtók becsapása, szaladgálás).

  6. Kérjük, ügyeljenek a tisztaságra. Intézményünk helyiségeiben a morzsálódó ételek, fagylalt fogyasztása tilos. A dohányzás a rendelő külső 5 méteres körzetében is tilos. Szennyezett, sáros ruházatban, cipőben tilos a rendelőben tartózkodni. Esős időben kérjük, használják a kihelyezett lábzsákokat. Ha intézményünkben valahol tisztasági problémát észlel, kérjük, jelezze munkatársainknak.

  7. Kérjük a rendelésre időben érkezzen. Vegyék figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési ideje, késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy a kezelést nem lehet teljes egészében lefolytatni. Az időpontok lemondhatók a kezelés megkezdése előtt 24 órával. Amennyiben később történik lemondás, iletve nem történik lemondás, új időpontot csak az elmaradt vizit díjának átutalása után tudunk adni. Bankszámlaszámunk: 11705998-21266779. A közlemény rovatban nevüket szíveskedjenek feltüntetni.

  8. Honlapunkon tájékozódjanak árainkról. Árajánlatot a kezelendő terület vizsgálata után tudunk pontosan adni.

  9. Egészségpénztárak, Biztosító társaságok számára kiállított számlák követelményei felől előre tájékozódjanak, mert a kiállított számlákat nem tudjuk módosítani.

  10. Telefonon, emailben diagnózist, leleteket, eredményeket nem közölhetünk. Fényképek alapján nem tudunk diagnózist felállítani és kezelést adni.

  11. A kezeléssel kapcsolatos kérdésekre csak az info@telederma.hu email címen tudunk válaszolni.

  12. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. A többi páciens és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, fertőző betegségben nem szenvedő betegek vegyenek részt kezeléseinken. Fertőzésgyanús esetben  munkatársaink védőmaszkot adnak, vagy akár a kezelést elhalasztjuk. Beavatkozások előtt  az állandóan szedett gyógyszerekről egyeztessenek, mert injekciók beadása, műtétek elvégzése bizonyos gyógyszerek szedése esetén veszélyes lehet.

  13. A rendelő berendezéseiben okozott kárt vendégeink (kiskorú esetében a szülő) kötelesek megtéríteni.

  14. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Ha ez nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia intézményünket akár a megkezdett beavatkozás félbeszakításával.

  15. A Házirendet az üzemeltető jogosult módosítani.